#jojimiller

71,371 posts

Made this while watching Shane & friends...🤨
Everyone stop what you’re doing and listen to this song!!!! #joji #jojimiller #georgemiller #jojimusic #filthyfrank #pinkguy #88rising #headintheclouds #88risingasiatour
It’s 2 am and I’m really out here reading a book for English class #joji #jojimiller #georgemiller #jojimusic #filthyfrank #pinkguy #88rising #headintheclouds #88risingasiatour
rushed but needa get dinner and then get ready for tomorrow smhhh:/
will your tongue still remember the taste of my lips¿ @sushitrash - #joji #intongues #willhe #jojimiller
You done made up your mind I don't need no more signs. • • • • • • • • • • • • • • • • #joji #jojimiller #liluzivert #liluzi #lilpeep #rap #rappers #lowfi #theme
one of my friends made a whole ass emotional poem abt himself and someone he liked and i got so scared bc i thought he was referring to me aksnsnsjsj • • • • • • • #joji #jojimiller #jojimusic #georgemiller #cancercrew #cancer #idubbbz #iancarter #maxmoefoe #maxstanley #88rising #doublehappiness #richbrian #brianimanuel
Yummy
this waz a lot more sad than i anticipated but here yall go #joji #ballads1 #jojimiller
i look like shit in this but when do i not tbh, anyways i spent the day w my friend and it was quite enjoyable. lmao i find it funny how these two friends i have always talk shit about each other, yet they act like they’re best friends when encountering one another, idk i need real friends man. ugh i got a C on my test but it’s okay cause i still have a B+. im hella stressed cause i have sm hw, and i literally can’t figure out how to use video star. life is really sucky and sad rn but swipe to see a cute pic of brian 😔
So blessed to be alive at the same time as joji. Slow dancing in the dark? Slaps. Idontwannawastemytime? Slaps. 18? Slaps. Chloe Burbank vol. 2? Hits. Medicine? Makes me cry. Tags: #jojimiller #loml #88rising #joji
Ily2 dad
Two posts in a row of post cuz I’m just loving his hair so much rn ~ #postmalone #pyrocynical #joji #jojimiller #filthyfrank #pinkguy #sushitrash #music #88rising #memes ~
He looks like he’s struggling 💀 . . . . . . . . #jojiedits #jojimiller #explore #joji #jojiedit
pink season . . . . . . . . . #jojiedits #jojimiller #explore #joji #jojiedit
yoo I’m sooo excited for his album gonna be bopping . . . . . . . . #joji #explore #jojimiller #jojiedits #jojiedit
Will you tonge still remeber the taste of my lip? • • • • • • • • •#aesthetic #joji #willhe #jojimiller
Found a cool photo shoot with Joji, so I sketched him again. I dunno why I always turn him into a demon...?
I GOT THE DARK DISCO SHIRT I’M SO EXCITED • • • • • • #joji #jojimiller #88rising #cancercrew #sushitrash #jojimusic #georgemiller #chloeburbank
inktober day 5 - chicken . (it's a reference to those hot ones videos with joji) finally I got the opportunity to use screen tones in clip studio paint. did I cheat, drawing this one digitally? Ofc I didn't, pffff, do I look like a cheater? . . . . . #inktober2018 #inktober #drawing #drawings #art #artistoninstagram #instaart #myart #manga #anime #illustration #doodle #digitalart #digital #clipstudiopaint #artoftheday #artgram #artwork #illustrations #screentone #joji #jojimiller #cancercrew #fire #blackandwhite #monochrome #mangaart
How’s y’all day been? I hope it’s been good so far 💕 ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ @sushitrash @88rising #sushitrash #joji #jojimiller #george #georgemiller #88rising
He literally makes me wanna SXREAM I LOVE HIM #joji #jojimiller #mylove #jojimemes #jojimusic #jojiedits
I'm so excited to see my favorite boys tomorrow!!! These portraits from the @sushitrash and @brianimanuel episode of Hot Ones were originally going to go on a shirt but for now they will live on digitally ❤ Third pic is a related throwback to Rich Brian's 2017 tour haha #88rising #jojimiller #brianimmanuel #filthyfrank #richbrian
this is lowkey ugly but let me know if i should do more edits in the future !! ——— ib / rm : @h3joji (ur talented as fuck!!) ac : euphoria.editsx ——— #jojimiller #joji #jojiedit
Slurpp
💕- Doggy & Joji - 💕 - • - • - • #jojimiller #georgemiller #joji #filthyfrank #pinkguy #88rising
Remember ash of pokemon? This is him now. Feel old yet?
Ajsjsjsn I can’t even— fuck, I just started crying because that could of been me in December- but nAh mY lUcK iS nOn eXisTanT hAh aHahHa-🐝 : (I stole this from: @xsushiitrashx thanks man-) : : : : : #joji #jojimiller #88rising
F filthyfrank -🐝 : : : : : : : : : #joji #jojimiller #filthyfrank
“aAaaghhhhhhhhhh, that’s all i got” 😂😂 ———// ——— #joji #jojimiller #pinkguy
Test Drive is gonna be a banger, just sayin' ✨ @sushitrash 💙
i stayed a night at my friends house and now she's coming over to mine uwu we love me not being an antisocial bitch - - - - - #jojimusic #joji #jojimiller #88rising #georgemiller #slowdancinginthedark #sushitrash #brianimanuel #ballads1
I hope Joji brings back these types of selfies because they’re fuckiN gold
i love joji sosoo much and i saw him in concert the other day skxowondkekfkb amazingggg @kjell.mp4 #jojiedit #joji #sadedit #jojimiller #jojiaesthetic #yeahright #edits
Anyway gm jojinators lets get this crumb😔👉👈 • #jojimiller #joji #88rising
October 16th at midnight 😩 im so exciteddddd fjdkskdksk
💕💓❤️💖💘💗 . . . (I tried😅) #filthyfrankart #filthyfrank #pinkguy #joji #jojiart #jojimiller #sushitrash
this took hours, HOURS and jesus i suck at painting clothes lol but this is from joji’s music video dancing in the dark! Even tho this took forever i still had fun lmao 💕💕💕💕💕💕 and i love joji and his music sm! 💓💓💕💗💗💓💕💞 @sushitrash - - - - - - - - - - #procreate #digitalart #dancinginthedark #joji #jojimiller #georgemiller #blood #digitalpainting
(๑・̑◡・̑๑) omg he’s soo cute #88rising #joji #jojimiller #yeahright #ballads1
Idk if I’ll be able to post regularly for the next 2 days bc I’ll be in the middle of butt fuck no where sorry my dudes 🤟😔🤟 • • • • • • #joji #jojimiller #88rising #cancercrew #sushitrash #jojimusic #georgemiller #chloeburbank
Pleasures dream pop long sleeve white By @pleasures $45 at idoakland.com - - - - #joji #jojimiller #styleofjoji #jojiclothing #longsleeve #jojiclothing #japanese #japan #clothing #pleasures
next page →