#clay

5,013,954 posts

Back to basics! #studiolife #clay #sculpture
The new kiln has arrived just in time for our new ceramics class with Lorna MacKay, which will start on the 1st of November (10am - 12pm). To book your space, visit the link in bio.
Mão na massa!!! Fazendo encomendas!!! #ceramica , #pottery , #clay , #glaze , #handmade , #altatemperatura
Hollaaa if you like dipping your fruit in chili salt or Tajín or Tapatío hot sauce in a little porcelain vessel #santaana #eaglerock #tajin
Tinkerbell #doll maker #dolls #doll #art dolls #doll artist #doll collector #handmade #uk doll maker #clay doll #sculpture #figurine #bespoke #original #whimsical #fairy tale #unique gift #heirloom gift
yellow shoe walker : shard
STAWBERRY ICE CREAM💖 Essa slime está um pouco mole não liguem! • • • • • • • #slime #slimes #soft #clay #butter #clear #jiggly #jelly #glitter #stawberry #icecream #cloud #massinha #amei #adorei #line #aline #puttyslime
Expressive portraits in clay by graduate and former instructor, the one and only Eudald de Juana Gorriz. @eudald_de_juana
Beiger Ton und unglasierte blaue Engobe ergeben eine Spitzenkombi 💕 #clay #pottery #earrings #jewelry #design #art #Ohrschmuck
Menuju ke suatu tempat yang belum pernah atau baru 1-2 x dilewati tentu banyak tantangan, rintangan & halangan. Tidak jarang tuk tersesat dan mengulang ke pos sebelumnya, atau kadang terpeleset dan jatuh sehingga membuat perjalan menjadi semakin lama. . Terus melangkah, mendaki & menjejaki. Tinggalkan tanda/ingat tanda-tanda sekitar yang ada. Pantang menyerah, terus maju . Tetap sabar & tekun untuk menggapai sesuatu. Walau kadang bahasa Jerman nya "blenek" tetap cari apa yang jadi alasan kenapa dulu membuat bersemangat dan senang. Karena "blenek" hanya muncul bila kurang piknik 😳🤣🤣🤣🤣 . Jangan lupa piknik, makan teratur, tidur yang cukup dan mandi 2x sehari ya gaes 🤣 . . . . . . . . . . #clay #3dclay #handmade #handmadeclay #chibi #claydoll #gantungankunci #kadoultah #customclay #charm #kadounik #polymerclay #gift #winter #airdryclay #kawaii #cute #clayart #fimo #vacations #clayinjar #craft #artclay #snow #sauvenir #korea #salju #specialmoment #claymug #piknik
I’ve got a long way to go...but I’m working on advancing beyond “mug sized” pots. #menkisworks #clay #pottery #wheelthrown #pottersofinstagram
Bingung mau ngado apa? Kadoin aja custom bantal / custom clay arklirik, frame, jam, dgn bentuk yg lucu2 bisa request loh untuk kado brithday , wedding, anniversary, graduation dll dijamin pasti yg nerima kado ny bakalan gemez ditambah dgn gambar dan tulisan yg lucu2 pasti tiap ngeliat kadonya bikin seneng trs deh hihi . . Yuk order /info 👇 📲WA: 08982282734 (FAST ) 📲LINE : @mcu3028p 📩 DM : (SLOW RESPON) . . . .#kadoultah #kadoanniv #kadowedding #kadograduation #kadobrithday #kadonikah #kadounik #kadolucu #hadiahunik #hadiahlucu #hadialberkesan #bantal #clay #kadobantal #bantallukis #bantalcustom #bantallucu #bantalsouvenir #custombantal #custombantalclay #customsouvenir #jualbantallucu #kadoclay #jualbantaldesain #bantaldesain #follow #like #lfl #fff
Bingung mau ngado apa? Kadoin aja custom bantal / custom clay arklirik, frame, jam, dgn bentuk yg lucu2 bisa request loh untuk kado brithday , wedding, anniversary, graduation dll dijamin pasti yg nerima kado ny bakalan gemez ditambah dgn gambar dan tulisan yg lucu2 pasti tiap ngeliat kadonya bikin seneng trs deh hihi . . Yuk order /info 👇 📲WA: 08982282734 (FAST ) 📲LINE : @mcu3028p 📩 DM : (SLOW RESPON) . . . .#kadoultah #kadoanniv #kadowedding #kadograduation #kadobrithday #kadonikah #kadounik #kadolucu #hadiahunik #hadiahlucu #hadialberkesan #bantal #clay #kadobantal #bantallukis #bantalcustom #bantallucu #bantalsouvenir #custombantal #custombantalclay #customsouvenir #jualbantallucu #kadoclay #jualbantaldesain #bantaldesain #follow #like #lfl #fff
Bingung mau ngado apa? Kadoin aja custom bantal / custom clay arklirik, frame, jam, dgn bentuk yg lucu2 bisa request loh untuk kado brithday , wedding, anniversary, graduation dll dijamin pasti yg nerima kado ny bakalan gemez ditambah dgn gambar dan tulisan yg lucu2 pasti tiap ngeliat kadonya bikin seneng trs deh hihi . . Yuk order /info 👇 📲WA: 08982282734 (FAST ) 📲LINE : @mcu3028p 📩 DM : (SLOW RESPON) . . . .#kadoultah #kadoanniv #kadowedding #kadograduation #kadobrithday #kadonikah #kadounik #kadolucu #hadiahunik #hadiahlucu #hadialberkesan #bantal #clay #kadobantal #bantallukis #bantalcustom #bantallucu #bantalsouvenir #custombantal #custombantalclay #customsouvenir #jualbantallucu #kadoclay #jualbantaldesain #bantaldesain #follow #like #lfl #fff
Another color of the sleepy fox theme that I've been working on. This one i made to look like a galaxy, 🌌🦊 hope you like him as well. Next up on my schedule is to start working on ideas for winter and christmas , let's see how it goes.😁💕 #polymerclay #fox #foxy #galaxy #art #cute #spaceart #winter #crafts #clay #charms #characterdesign #illustration #handmadejewelry #watercolor #artist #fall #collectibles #japan #cutness #animallovers #nature #inktober2018 #instart
Bingung mau ngado apa? Kadoin aja custom bantal / custom clay arklirik, frame, jam, dgn bentuk yg lucu2 bisa request loh untuk kado brithday , wedding, anniversary, graduation dll dijamin pasti yg nerima kado ny bakalan gemez ditambah dgn gambar dan tulisan yg lucu2 pasti tiap ngeliat kadonya bikin seneng trs deh hihi . . Yuk order /info 👇 📲WA: 08982282734 (FAST ) 📲LINE : @mcu3028p 📩 DM : (SLOW RESPON) . . . .#kadoultah #kadoanniv #kadowedding #kadograduation #kadobrithday #kadonikah #kadounik #kadolucu #hadiahunik #hadiahlucu #hadialberkesan #bantal #clay #kadobantal #bantallukis #bantalcustom #bantallucu #bantalsouvenir #custombantal #custombantalclay #customsouvenir #jualbantallucu #kadoclay #jualbantaldesain #bantaldesain #follow #like #lfl #fff
Bingung mau ngado apa? Kadoin aja custom bantal / custom clay arklirik, frame, jam, dgn bentuk yg lucu2 bisa request loh untuk kado brithday , wedding, anniversary, graduation dll dijamin pasti yg nerima kado ny bakalan gemez ditambah dgn gambar dan tulisan yg lucu2 pasti tiap ngeliat kadonya bikin seneng trs deh hihi . . Yuk order /info 👇 📲WA: 08982282734 (FAST ) 📲LINE : @mcu3028p 📩 DM : (SLOW RESPON) . . . .#kadoultah #kadoanniv #kadowedding #kadograduation #kadobrithday #kadonikah #kadounik #kadolucu #hadiahunik #hadiahlucu #hadialberkesan #bantal #clay #kadobantal #bantallukis #bantalcustom #bantallucu #bantalsouvenir #custombantal #custombantalclay #customsouvenir #jualbantallucu #kadoclay #jualbantaldesain #bantaldesain #follow #like #lfl #fff
Make a Monkey out of Clay 🐒 Singh invites Tinder dates into the gallery to ‘Make a monkey out of clay’ to embody the moment of meeting 🔥 ______________________________ 💎 NICOLA SINGH |  MAKE A MONKEY OUT OF CLAY | 2018 |  Air dry #clay  | size variable | unique #DontHatePropagate #PaulThekTeachingNotes #sculptures #Tinder #CHOPLEISURE  #KaraChin  #AgapeHarmani  #ChristopherMacInnes  #Motsonian #NicolaSingh  #JoanneTatham  #TomOSullivan  #MarkJackson  #imtgallery  #contemporaryart  #londongalleryshows
Bingung mau ngado apa? Kadoin aja custom bantal / custom clay arklirik, frame, jam, dgn bentuk yg lucu2 bisa request loh untuk kado brithday , wedding, anniversary, graduation dll dijamin pasti yg nerima kado ny bakalan gemez ditambah dgn gambar dan tulisan yg lucu2 pasti tiap ngeliat kadonya bikin seneng trs deh hihi . . Yuk order /info 👇 📲WA: 08982282734 (FAST ) 📲LINE : @mcu3028p 📩 DM : (SLOW RESPON) . . . .#kadoultah #kadoanniv #kadowedding #kadograduation #kadobrithday #kadonikah #kadounik #kadolucu #hadiahunik #hadiahlucu #hadialberkesan #bantal #clay #kadobantal #bantallukis #bantalcustom #bantallucu #bantalsouvenir #custombantal #custombantalclay #customsouvenir #jualbantallucu #kadoclay #jualbantaldesain #bantaldesain #follow #like #lfl #fff
Bingung mau ngado apa? Kadoin aja custom bantal / custom clay arklirik, frame, jam, dgn bentuk yg lucu2 bisa request loh untuk kado brithday , wedding, anniversary, graduation dll dijamin pasti yg nerima kado ny bakalan gemez ditambah dgn gambar dan tulisan yg lucu2 pasti tiap ngeliat kadonya bikin seneng trs deh hihi . . Yuk order /info 👇 📲WA: 08982282734 (FAST ) 📲LINE : @mcu3028p 📩 DM : (SLOW RESPON) . . . .#kadoultah #kadoanniv #kadowedding #kadograduation #kadobrithday #kadonikah #kadounik #kadolucu #hadiahunik #hadiahlucu #hadialberkesan #bantal #clay #kadobantal #bantallukis #bantalcustom #bantallucu #bantalsouvenir #custombantal #custombantalclay #customsouvenir #jualbantallucu #kadoclay #jualbantaldesain #bantaldesain #follow #like #lfl #fff
‘Irving’ by FAA graduate Alicia Ponzio. @aliciaponzio
Bingung mau ngado apa? Kadoin aja custom bantal / custom clay arklirik, frame, jam, dgn bentuk yg lucu2 bisa request loh untuk kado brithday , wedding, anniversary, graduation dll dijamin pasti yg nerima kado ny bakalan gemez ditambah dgn gambar dan tulisan yg lucu2 pasti tiap ngeliat kadonya bikin seneng trs deh hihi . . Yuk order /info 👇 📲WA: 08982282734 (FAST ) 📲LINE : @mcu3028p 📩 DM : (SLOW RESPON) . . . .#kadoultah #kadoanniv #kadowedding #kadograduation #kadobrithday #kadonikah #kadounik #kadolucu #hadiahunik #hadiahlucu #hadialberkesan #bantal #clay #kadobantal #bantallukis #bantalcustom #bantallucu #bantalsouvenir #custombantal #custombantalclay #customsouvenir #jualbantallucu #kadoclay #jualbantaldesain #bantaldesain #follow #like #lfl #fff
. لعاب چیزیه که در شکل گیری ماهیت یک قطعه سفالی، نقش بسیار مهمی داره. هر چند دو واژه ی #رنگ و #لعاب همیشه کنار هم میان، اما این به معنای هم معنی بودن این دو واژه نیست. لعاب ها داستان خودشون رو دارن... اگه عمری باقی باشه، حتمأ ازشون براتون می نویسیم #داستان_لعابها . . خرید محصولات: shahresofal.com . . @shahresofal @shahresofal @shahresofal . . #glaze #glazing #unglazed #glazy #potter #pottery #clay #ceramics #handicrafts #mug #glass #plate ##سفال #سرامیک #لعاب #لیوان #ماگ #لیوان_تبلیغاتی #بشقاب #بشقاب_میناکاری #لعاب_احیایی #لعاب_احیا #لعاب_راکو #lalejin #لالجین #لاله_جین #شهرسفال #شهر_سفال
Bingung mau ngado apa? Kadoin aja custom bantal / custom clay arklirik, frame, jam, dgn bentuk yg lucu2 bisa request loh untuk kado brithday , wedding, anniversary, graduation dll dijamin pasti yg nerima kado ny bakalan gemez ditambah dgn gambar dan tulisan yg lucu2 pasti tiap ngeliat kadonya bikin seneng trs deh hihi . . Yuk order /info 👇 📲WA: 08982282734 (FAST ) 📲LINE : @mcu3028p 📩 DM : (SLOW RESPON) . . . .#kadoultah #kadoanniv #kadowedding #kadograduation #kadobrithday #kadonikah #kadounik #kadolucu #hadiahunik #hadiahlucu #hadialberkesan #bantal #clay #kadobantal #bantallukis #bantalcustom #bantallucu #bantalsouvenir #custombantal #custombantalclay #customsouvenir #jualbantallucu #kadoclay #jualbantaldesain #bantaldesain #follow #like #lfl #fff
Bingung mau ngado apa? Kadoin aja custom bantal / custom clay arklirik, frame, jam, dgn bentuk yg lucu2 bisa request loh untuk kado brithday , wedding, anniversary, graduation dll dijamin pasti yg nerima kado ny bakalan gemez ditambah dgn gambar dan tulisan yg lucu2 pasti tiap ngeliat kadonya bikin seneng trs deh hihi . . Yuk order /info 👇 📲WA: 08982282734 (FAST ) 📲LINE : @mcu3028p 📩 DM : (SLOW RESPON) . . . .#kadoultah #kadoanniv #kadowedding #kadograduation #kadobrithday #kadonikah #kadounik #kadolucu #hadiahunik #hadiahlucu #hadialberkesan #bantal #clay #kadobantal #bantallukis #bantalcustom #bantallucu #bantalsouvenir #custombantal #custombantalclay #customsouvenir #jualbantallucu #kadoclay #jualbantaldesain #bantaldesain #follow #like #lfl #fff
Bingung mau ngado apa? Kadoin aja custom bantal / custom clay arklirik, frame, jam, dgn bentuk yg lucu2 bisa request loh untuk kado brithday , wedding, anniversary, graduation dll dijamin pasti yg nerima kado ny bakalan gemez ditambah dgn gambar dan tulisan yg lucu2 pasti tiap ngeliat kadonya bikin seneng trs deh hihi . . Yuk order /info 👇 📲WA: 08982282734 (FAST ) 📲LINE : @mcu3028p 📩 DM : (SLOW RESPON) . . . .#kadoultah #kadoanniv #kadowedding #kadograduation #kadobrithday #kadonikah #kadounik #kadolucu #hadiahunik #hadiahlucu #hadialberkesan #bantal #clay #kadobantal #bantallukis #bantalcustom #bantallucu #bantalsouvenir #custombantal #custombantalclay #customsouvenir #jualbantallucu #kadoclay #jualbantaldesain #bantaldesain #follow #like #lfl #fff
Bingung mau ngado apa? Kadoin aja custom bantal / custom clay arklirik, frame, jam, dgn bentuk yg lucu2 bisa request loh untuk kado brithday , wedding, anniversary, graduation dll dijamin pasti yg nerima kado ny bakalan gemez ditambah dgn gambar dan tulisan yg lucu2 pasti tiap ngeliat kadonya bikin seneng trs deh hihi . . Yuk order /info 👇 📲WA: 08982282734 (FAST ) 📲LINE : @mcu3028p 📩 DM : (SLOW RESPON) . . . .#kadoultah #kadoanniv #kadowedding #kadograduation #kadobrithday #kadonikah #kadounik #kadolucu #hadiahunik #hadiahlucu #hadialberkesan #bantal #clay #kadobantal #bantallukis #bantalcustom #bantallucu #bantalsouvenir #custombantal #custombantalclay #customsouvenir #jualbantallucu #kadoclay #jualbantaldesain #bantaldesain #follow #like #lfl #fff
Bingung mau ngado apa? Kadoin aja custom bantal / custom clay arklirik, frame, jam, dgn bentuk yg lucu2 bisa request loh untuk kado brithday , wedding, anniversary, graduation dll dijamin pasti yg nerima kado ny bakalan gemez ditambah dgn gambar dan tulisan yg lucu2 pasti tiap ngeliat kadonya bikin seneng trs deh hihi . . Yuk order /info 👇 📲WA: 08982282734 (FAST ) 📲LINE : @mcu3028p 📩 DM : (SLOW RESPON) . . . .#kadoultah #kadoanniv #kadowedding #kadograduation #kadobrithday #kadonikah #kadounik #kadolucu #hadiahunik #hadiahlucu #hadialberkesan #bantal #clay #kadobantal #bantallukis #bantalcustom #bantallucu #bantalsouvenir #custombantal #custombantalclay #customsouvenir #jualbantallucu #kadoclay #jualbantaldesain #bantaldesain #follow #like #lfl #fff
Bingung mau ngado apa? Kadoin aja custom bantal / custom clay arklirik, frame, jam, dgn bentuk yg lucu2 bisa request loh untuk kado brithday , wedding, anniversary, graduation dll dijamin pasti yg nerima kado ny bakalan gemez ditambah dgn gambar dan tulisan yg lucu2 pasti tiap ngeliat kadonya bikin seneng trs deh hihi . . Yuk order /info 👇 📲WA: 08982282734 (FAST ) 📲LINE : @mcu3028p 📩 DM : (SLOW RESPON) . . . .#kadoultah #kadoanniv #kadowedding #kadograduation #kadobrithday #kadonikah #kadounik #kadolucu #hadiahunik #hadiahlucu #hadialberkesan #bantal #clay #kadobantal #bantallukis #bantalcustom #bantallucu #bantalsouvenir #custombantal #custombantalclay #customsouvenir #jualbantallucu #kadoclay #jualbantaldesain #bantaldesain #follow #like #lfl #fff
Bingung mau ngado apa? Kadoin aja custom bantal / custom clay arklirik, frame, jam, dgn bentuk yg lucu2 bisa request loh untuk kado brithday , wedding, anniversary, graduation dll dijamin pasti yg nerima kado ny bakalan gemez ditambah dgn gambar dan tulisan yg lucu2 pasti tiap ngeliat kadonya bikin seneng trs deh hihi . . Yuk order /info 👇 📲WA: 08982282734 (FAST ) 📲LINE : @mcu3028p 📩 DM : (SLOW RESPON) . . . .#kadoultah #kadoanniv #kadowedding #kadograduation #kadobrithday #kadonikah #kadounik #kadolucu #hadiahunik #hadiahlucu #hadialberkesan #bantal #clay #kadobantal #bantallukis #bantalcustom #bantallucu #bantalsouvenir #custombantal #custombantalclay #customsouvenir #jualbantallucu #kadoclay #jualbantaldesain #bantaldesain #follow #like #lfl #fff
Bingung mau ngado apa? Kadoin aja custom bantal / custom clay arklirik, frame, jam, dgn bentuk yg lucu2 bisa request loh untuk kado brithday , wedding, anniversary, graduation dll dijamin pasti yg nerima kado ny bakalan gemez ditambah dgn gambar dan tulisan yg lucu2 pasti tiap ngeliat kadonya bikin seneng trs deh hihi . . Yuk order /info 👇 📲WA: 08982282734 (FAST ) 📲LINE : @mcu3028p 📩 DM : (SLOW RESPON) . . . .#kadoultah #kadoanniv #kadowedding #kadograduation #kadobrithday #kadonikah #kadounik #kadolucu #hadiahunik #hadiahlucu #hadialberkesan #bantal #clay #kadobantal #bantallukis #bantalcustom #bantallucu #bantalsouvenir #custombantal #custombantalclay #customsouvenir #jualbantallucu #kadoclay #jualbantaldesain #bantaldesain #follow #like #lfl #fff
Bingung mau ngado apa? Kadoin aja custom bantal / custom clay arklirik, frame, jam, dgn bentuk yg lucu2 bisa request loh untuk kado brithday , wedding, anniversary, graduation dll dijamin pasti yg nerima kado ny bakalan gemez ditambah dgn gambar dan tulisan yg lucu2 pasti tiap ngeliat kadonya bikin seneng trs deh hihi . . Yuk order /info 👇 📲WA: 08982282734 (FAST ) 📲LINE : @mcu3028p 📩 DM : (SLOW RESPON) . . . .#kadoultah #kadoanniv #kadowedding #kadograduation #kadobrithday #kadonikah #kadounik #kadolucu #hadiahunik #hadiahlucu #hadialberkesan #bantal #clay #kadobantal #bantallukis #bantalcustom #bantallucu #bantalsouvenir #custombantal #custombantalclay #customsouvenir #jualbantallucu #kadoclay #jualbantaldesain #bantaldesain #follow #like #lfl #fff
Bingung mau ngado apa? Kadoin aja custom bantal / custom clay arklirik, frame, jam, dgn bentuk yg lucu2 bisa request loh untuk kado brithday , wedding, anniversary, graduation dll dijamin pasti yg nerima kado ny bakalan gemez ditambah dgn gambar dan tulisan yg lucu2 pasti tiap ngeliat kadonya bikin seneng trs deh hihi . . Yuk order /info 👇 📲WA: 08982282734 (FAST ) 📲LINE : @mcu3028p 📩 DM : (SLOW RESPON) . . . .#kadoultah #kadoanniv #kadowedding #kadograduation #kadobrithday #kadonikah #kadounik #kadolucu #hadiahunik #hadiahlucu #hadialberkesan #bantal #clay #kadobantal #bantallukis #bantalcustom #bantallucu #bantalsouvenir #custombantal #custombantalclay #customsouvenir #jualbantallucu #kadoclay #jualbantaldesain #bantaldesain #follow #like #lfl #fff
Bingung mau ngado apa? Kadoin aja custom bantal / custom clay arklirik, frame, jam, dgn bentuk yg lucu2 bisa request loh untuk kado brithday , wedding, anniversary, graduation dll dijamin pasti yg nerima kado ny bakalan gemez ditambah dgn gambar dan tulisan yg lucu2 pasti tiap ngeliat kadonya bikin seneng trs deh hihi . . Yuk order /info 👇 📲WA: 08982282734 (FAST ) 📲LINE : @mcu3028p 📩 DM : (SLOW RESPON) . . . .#kadoultah #kadoanniv #kadowedding #kadograduation #kadobrithday #kadonikah #kadounik #kadolucu #hadiahunik #hadiahlucu #hadialberkesan #bantal #clay #kadobantal #bantallukis #bantalcustom #bantallucu #bantalsouvenir #custombantal #custombantalclay #customsouvenir #jualbantallucu #kadoclay #jualbantaldesain #bantaldesain #follow #like #lfl #fff
Bingung mau ngado apa? Kadoin aja custom bantal / custom clay arklirik, frame, jam, dgn bentuk yg lucu2 bisa request loh untuk kado brithday , wedding, anniversary, graduation dll dijamin pasti yg nerima kado ny bakalan gemez ditambah dgn gambar dan tulisan yg lucu2 pasti tiap ngeliat kadonya bikin seneng trs deh hihi . . Yuk order /info 👇 📲WA: 08982282734 (FAST ) 📲LINE : @mcu3028p 📩 DM : (SLOW RESPON) . . . .#kadoultah #kadoanniv #kadowedding #kadograduation #kadobrithday #kadonikah #kadounik #kadolucu #hadiahunik #hadiahlucu #hadialberkesan #bantal #clay #kadobantal #bantallukis #bantalcustom #bantallucu #bantalsouvenir #custombantal #custombantalclay #customsouvenir #jualbantallucu #kadoclay #jualbantaldesain #bantaldesain #follow #like #lfl #fff
Bingung mau ngado apa? Kadoin aja custom bantal / custom clay arklirik, frame, jam, dgn bentuk yg lucu2 bisa request loh untuk kado brithday , wedding, anniversary, graduation dll dijamin pasti yg nerima kado ny bakalan gemez ditambah dgn gambar dan tulisan yg lucu2 pasti tiap ngeliat kadonya bikin seneng trs deh hihi . . Yuk order /info 👇 📲WA: 08982282734 (FAST ) 📲LINE : @mcu3028p 📩 DM : (SLOW RESPON) . . . .#kadoultah #kadoanniv #kadowedding #kadograduation #kadobrithday #kadonikah #kadounik #kadolucu #hadiahunik #hadiahlucu #hadialberkesan #bantal #clay #kadobantal #bantallukis #bantalcustom #bantallucu #bantalsouvenir #custombantal #custombantalclay #customsouvenir #jualbantallucu #kadoclay #jualbantaldesain #bantaldesain #follow #like #lfl #fff
Bingung mau ngado apa? Kadoin aja custom bantal / custom clay arklirik, frame, jam, dgn bentuk yg lucu2 bisa request loh untuk kado brithday , wedding, anniversary, graduation dll dijamin pasti yg nerima kado ny bakalan gemez ditambah dgn gambar dan tulisan yg lucu2 pasti tiap ngeliat kadonya bikin seneng trs deh hihi . . Yuk order /info 👇 📲WA: 08982282734 (FAST ) 📲LINE : @mcu3028p 📩 DM : (SLOW RESPON) . . . .#kadoultah #kadoanniv #kadowedding #kadograduation #kadobrithday #kadonikah #kadounik #kadolucu #hadiahunik #hadiahlucu #hadialberkesan #bantal #clay #kadobantal #bantallukis #bantalcustom #bantallucu #bantalsouvenir #custombantal #custombantalclay #customsouvenir #jualbantallucu #kadoclay #jualbantaldesain #bantaldesain #follow #like #lfl #fff
Bingung mau ngado apa? Kadoin aja custom bantal / custom clay arklirik, frame, jam, dgn bentuk yg lucu2 bisa request loh untuk kado brithday , wedding, anniversary, graduation dll dijamin pasti yg nerima kado ny bakalan gemez ditambah dgn gambar dan tulisan yg lucu2 pasti tiap ngeliat kadonya bikin seneng trs deh hihi . . Yuk order /info 👇 📲WA: 08982282734 (FAST ) 📲LINE : @mcu3028p 📩 DM : (SLOW RESPON) . . . .#kadoultah #kadoanniv #kadowedding #kadograduation #kadobrithday #kadonikah #kadounik #kadolucu #hadiahunik #hadiahlucu #hadialberkesan #bantal #clay #kadobantal #bantallukis #bantalcustom #bantallucu #bantalsouvenir #custombantal #custombantalclay #customsouvenir #jualbantallucu #kadoclay #jualbantaldesain #bantaldesain #follow #like #lfl #fff
Bingung mau ngado apa? Kadoin aja custom bantal / custom clay arklirik, frame, jam, dgn bentuk yg lucu2 bisa request loh untuk kado brithday , wedding, anniversary, graduation dll dijamin pasti yg nerima kado ny bakalan gemez ditambah dgn gambar dan tulisan yg lucu2 pasti tiap ngeliat kadonya bikin seneng trs deh hihi . . Yuk order /info 👇 📲WA: 08982282734 (FAST ) 📲LINE : @mcu3028p 📩 DM : (SLOW RESPON) . . . .#kadoultah #kadoanniv #kadowedding #kadograduation #kadobrithday #kadonikah #kadounik #kadolucu #hadiahunik #hadiahlucu #hadialberkesan #bantal #clay #kadobantal #bantallukis #bantalcustom #bantallucu #bantalsouvenir #custombantal #custombantalclay #customsouvenir #jualbantallucu #kadoclay #jualbantaldesain #bantaldesain #follow #like #lfl #fff
Good morning, AMACO Brent followers! I am Kyungmin Park (@kyungminpark929 ) and very excited to share my Amaco experiences with you this weekend! 😊 _ _ About KP🙆: Originally from S.Korea (it's been 12 years and 9 months living in America!😉) I received BFA from Alfred University then went to University of Georgia for my MFA. I was a summer and long-term resident artist at the Archie Bray Foundation (@archie_bray ) also did several short term residencies including: Red lodge clay center (@redlodgeclaycenter ), (@jdz_international_studio ) in Jindezhen, China, Watershed (@watershedceramics ) and (@a.i.r.vallauris ) in France. I received 2016 Emerging Artist award from NCECA and 2015 Emerging artist award by Ceramics Monthly. Currently, teaching as an Assistant Professor at Endicott college in Beverly, MA 😊 _ _ What's your favorite color combinations on your work? Also, do you use Valet or LUG undeglaze? Please comment here! _ _ My favorite color combinations is Chartreuse (V-343) and different shades of pink using White (V-360) + Bright Red (V-387)😍! You can see on one of my works "Shall we?_2017" _ _ Stay tunes in for a chance to win one of my cups! Details to come!! _ _ #ceramics #sculpture #pottery #glaze #clay #howiamaco #handmade #makeesgonnamake #potterystudio #ceramicsculpture #maker #art #Amaco #amacobrent #instaartist #color #colorpop #instatakeover #instagramtakeover #porcelain #amacoglazes #figurative #figurativesculpture #figuresinclay #ceramicsculpture #ceramicsculptureculture #newenglandartist #kyungminparkceramics
Georges Jouve (1910-1964).
Remember that spiritual retreat I went on.. and I had a story to share about the visions that came to me during a guided meditation? I’m ready to tell the story. Stay tuned 🌹🐍🥀 #WIP #bushviper #viper #snake #snakemedicine #spiritanimal #spiritguide #death #life #cycle #grow #awaken #story #clay #sculpt #crown #flowers #bones #deerbone #deerjaw #vultureculture #witch #greenwitch #witchesofinstagram #
Smoosh, anotha canvas
Bingung mau ngado apa? Kadoin aja custom bantal / custom clay arklirik, frame, jam, dgn bentuk yg lucu2 bisa request loh untuk kado brithday , wedding, anniversary, graduation dll dijamin pasti yg nerima kado ny bakalan gemez ditambah dgn gambar dan tulisan yg lucu2 pasti tiap ngeliat kadonya bikin seneng trs deh hihi . . Yuk order /info 👇 📲WA: 08982282734 (FAST ) 📲LINE : @mcu3028p 📩 DM : (SLOW RESPON) . . . .#kadoultah #kadoanniv #kadowedding #kadograduation #kadobrithday #kadonikah #kadounik #kadolucu #hadiahunik #hadiahlucu #hadialberkesan #bantal #clay #kadobantal #bantallukis #bantalcustom #bantallucu #bantalsouvenir #custombantal #custombantalclay #customsouvenir #jualbantallucu #kadoclay #jualbantaldesain #bantaldesain #follow #like #lfl #fff
Encore une boule de Noël ! Cette fois ce sont des renards et j'ai rajouté des minis champignons qui font 5 mm de hauteur. J'ai eu pas mal de demandes pour des boules. Je dois refuser à cause de l'envoi, je pense que d'une, ça serait trop cher et de deux, les boules sont fragiles, j'aurais peur qu'elles arrivent en mille morceaux... Pour celles que ça intéressent et qui habitent aux alentours de Nancy, je vous propose un atelier chez moi. Tout sera fourni (boules, personnages, mousse...) et vous repartirez avec deux boules, 1 petite et une moyenne. Voilà, n'hésitez pas à me contacter en MP... #polymerclay #clay #fox #renard #christmas #noel #motifpauline_eline
Bingung mau ngado apa? Kadoin aja custom bantal / custom clay arklirik, frame, jam, dgn bentuk yg lucu2 bisa request loh untuk kado brithday , wedding, anniversary, graduation dll dijamin pasti yg nerima kado ny bakalan gemez ditambah dgn gambar dan tulisan yg lucu2 pasti tiap ngeliat kadonya bikin seneng trs deh hihi . . Yuk order /info 👇 📲WA: 08982282734 (FAST ) 📲LINE : @mcu3028p 📩 DM : (SLOW RESPON) . . . .#kadoultah #kadoanniv #kadowedding #kadograduation #kadobrithday #kadonikah #kadounik #kadolucu #hadiahunik #hadiahlucu #hadialberkesan #bantal #clay #kadobantal #bantallukis #bantalcustom #bantallucu #bantalsouvenir #custombantal #custombantalclay #customsouvenir #jualbantallucu #kadoclay #jualbantaldesain #bantaldesain #follow #like #lfl #fff
Bingung mau ngado apa? Kadoin aja custom bantal / custom clay arklirik, frame, jam, dgn bentuk yg lucu2 bisa request loh untuk kado brithday , wedding, anniversary, graduation dll dijamin pasti yg nerima kado ny bakalan gemez ditambah dgn gambar dan tulisan yg lucu2 pasti tiap ngeliat kadonya bikin seneng trs deh hihi . . Yuk order /info 👇 📲WA: 08982282734 (FAST ) 📲LINE : @mcu3028p 📩 DM : (SLOW RESPON) . . . .#kadoultah #kadoanniv #kadowedding #kadograduation #kadobrithday #kadonikah #kadounik #kadolucu #hadiahunik #hadiahlucu #hadialberkesan #bantal #clay #kadobantal #bantallukis #bantalcustom #bantallucu #bantalsouvenir #custombantal #custombantalclay #customsouvenir #jualbantallucu #kadoclay #jualbantaldesain #bantaldesain #follow #like #lfl #fff
The Bony Mug makes it’s publishing debut in the 2019 ICAN Mugs Calendar!!!! Beyond excited 😆 💃🏻🎊🙌🏻 Thank you @ceramicartsnetwork !
next page →