#88Rising

66,940 posts

My top 30 singles of the year PART 1: 30 - 21. These are my top SINGLES of the year, not songs, so I only put songs on here if they were released by themselves separate from a larger body of work. Also: I chose to only include one single from each artist, no repeat appearances in the top 30 except for in features. 30. Gucci Mane ft. Migos & Lil Yachty - Solitare: This track isn’t reinventing the wheel, but all 5 artists appear in small doses to give memorable performances without staying long enough to become boring. 29. Saba ft. IDK - Beautiful Smile: Introspective lyrics, nice flows, and a great guest verse to switch things up. Just a great song overall. 28. YBN Nahmir - Bounce Out With That: A very catchy performance with a fun instrumental create a club banger that doesn’t take itself too seriously. 27. YBN Cordae - Old N****s: A much needed message and commentary delivered through solid flows and a beat I already loved. 26. Drake - Duppy Freestyle: Cold blooded bars from the most popular rapper defending his throne over an instrumental that matches him perfectly. 25. Post Malone ft. Ty Dolla $ign - Psycho: Two stars stuck to their strengths to create one of the most replay-able pop-rap singles I’ve heard this year. 24. Chance The Rapper - The Man Who Has Everything: Chance comes through with introspective verses over a minimalistic beat to create of his most up close and personal tracks yet. 23. 88rising & Rich Brian - History: A beautiful and glowing instrumental backed up by great flows make a dazzling ear-worm of a track. 22. XXXTENTACION - SAD!: Incredibly catchy all around and backed up by intense emotion with layered snare hits and BMW I8 start sounds. And somehow, everything works. 21. Trippie Redd - Topanga: A beautiful gospel style trap instrumental topped off with singing and rapping about the fear of losing someone he cares about; Trippie finally manages to blend his multiple styles incredibly well into one cohesive single.
lowkey wanna do photography these days
cutie uwu
The artist that grew on me the most in 2018, @sushitrash I definitely listened to Joji last year, but this year was something else, his work with other 88rising members, Ballads 1, revisiting In Tongues, every time I heard his music it just hit different. The songs just hit me differently than a lot of other artists, the aura and ambiance just consumes the things you’re already feeling and thinking and amplifies them. He’s been one of my favorite artists for much of the year, I’m grateful for his work. Hoping 2019 is even bigger for Joji
comment if you see this on the explore page✌️ - #88rising #joji #music #pinkguy #pink #filthyfrank #georgemiller #cute
finals are tomorrow but for some reason i couldn’t give a shit
What if every time Manson said fuck in a song it was replaced with yeet🤔 Yeet your bible and your babel😩🤘🏻🤘🏻 // // #filthyfrank #motherfucker #pinkguy #pinkseason #joji #jojimiller #papafranku #filthyfranktv #depression #ballads1 #stfu #memes #whatever #boss #shitpost #dankmemes #88rising #god
good afternoon cuties 🤪😘😘 - - - tags #johi #jojimiller #88rising #georgemiller #wow #so #cute #all #the #time #wtf #let #me #love #you #hoe
would you hate me if i said goodbye so quickly you could eat my dust? // fffuckin hell guys!! yo so much support this year!! i love all of yall sm (unless u a pedo) 💖💗💗💘💖💗💘💗💗 . (no spam or you’ll be blocked) . #jojifanart #ianfanart #maxfanart #lol #idubbbzfanart #maxmoefoefanart #pink #digitalart #mightdelete #pinkguy #pink #realfrank #cute #edit #safariman #chinchin #fakefrank #salamanderman #happybirthday #friend #brian #brianimanuel #rapper #sing #art #88rising #ballads1 #joji #collab #fanart #sditd
Biggest mood of 2018 tbh ————————————— #joji #jojiedits #jojivlogs #jojimiller #88rising
JOJI IS THAT A WEED? IM CALLING THE POLICE
Here’s the full pic sorry— -🐝 : : : : : : : : : #joji #jojimiller #88rising
PLEASW GOD I WANT TO HUG HIM • #jojimiller #joji #88rising
LOVE OF MY LIFE 🙄🥰 • #jojimiller #joji #88rising
Whale sharks and canyoneering in Cebu!🐋 Can’t wait to go back to see the family and explore more islands!🇵🇭🇵🇭 • • • • #philippines #summer #cebu #oslob #badian #kawasanfalls #cliffjumping #snorkeling #canyoneering # whalesharks #88rising #joji
Creo que ya eh publicado mucho shsjdhjsjhdjd😆💞 #joji #georgemiller #88rising #tumblr #grunge #papafranku #filthyfrank
Here’s a happy Joji for your timeline xoxo ❄️ 🍁 🍁 🍁 🍁 🍁 #joji #jojimiller #jojivlogs #georgemiller #jojimusic #sushitrash #88rising #jojimusic #slowdancinginthedark #ballads1 #filthyfrank #jojijam 🍂🍂🍂🍂🍂~ ❄️Follow @jojijam for more updates❄️
This is a whole ass mood lmao And damn he’s lost most of his tummy fat owo Kudos to him tho uwu ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ @sushitrash @88rising #sushitrash #joji #jojimiller #george #georgemiller #88rising
BABY.
visiting europe!
he’s definitely going somewhere. kudos to George - - - - - - #joji #88rising #appreciationpost #cute #beautiful
Thank you, there is a river coming out of my eyes and I’m screaming with Nina on text -🐝 : : : : : : : : : #joji #jojimiller #88rising #88risingtour #comebacksoonplease
Ha it’s my birthday :,) 💔 #88rising #jojimillergeorge #ballads1 #joji #jojimiller
HI SO UHHH i lov joji n wanna talk abt this bastard all the time but none of my friends r into him so if anyone wants 2 b in a gc? or smth 😏 lmk
😤DaMM💕🥵🥰 his smile 😊. #88rising #jojimillergeorge #ballads1 #joji #jojimiller
Look at him being all cute and shit...tf #88rising #ballads1 #sushitrash #jojimiller
I suck at Skyrim haha #joji #jojimiller #88rising
😍😍😍😍😍😍😍😍😍✨❤️💗. #joji #ballads1 #ballads #georgemiller #testdrive #yeahright #b0ss #like #88rising #cute #😍 #filthyfrank #pinkguy #like #88
okay... one of my new favorite pictures.
No fucks to give @sushitrash
❤️🍎
IN THE DAAAARK!!!! i still love you so much @sushitrash !! I cant get over your music no matter how sad or how happy the vibe is.... I made this for you :') #joji #art #slowdancinginthedark #inthedark #jojimiller #papafranku #88rising
@sushitrash ❤️❤️🙈
imagine 😔👊 seeing him 😔✋
Happy Bday Sienna ❤️❤️❤️ So happy to see you doing so well and achieving your dreams. Only wish the best for you and your family @aurijesi. Aspire to achieve my own dreams someday too like how you are 😄🙂😀
🎶My face is yellow, but my heart is blue. Film me a movie, sent to Hollywood. I do it like Usher, nice and slow. Girl, you got me like Frozen, I'm gon' just let it go. 🎵 😤💖 @guess x @88rising , gear up. Photo: @4intwo #guess #guessjeans #88rising
Amo como le queda su buzo😻 #joji #sushitrash #georgemiller #88rising #instachile
Quick painting of @sushitrash between other things! Surprisingly, there was no watercolor brush/blending used here. #art #painting #digitalart #joji #filthyfrank #88rising #richbrian #artist #artistoninstagram #cherrkoii #sushitrash
~°♡• Joji Edits •°♡~ ☆ • ☆have a nice day ~♡ • thank you for many supports ☆ #joji #jojimiller #georgemiller #filthyfrank #pinkguy #88rising #jojiedits
It's December and you know what that meanssss- It's almost Christmas and New years! Hope you guys have a good holiday. This year has been rough. Trust me. I know. 💖 . . . #joji #christmas #BALLADS1 #2018 #88rising
XNXX
Yes this is clickbait I’m sorry this edit is kinda wack, pls insult me in the comments, anyways there’s cooler videos to come so don’t worry ❤️😌 . . . . #jojisthighs #88rising #joji #ballads1 #jojimiller #joji #jojimiller #jojimusic #88rising #richbrian #richchigga #august08 #niki #headintheclouds #2018 #new #music #filthyfrancis #filthy #filthyfrank #frank #franku #meme #memes #old #pinkguy #pinkomega #miller #georgemiller #dark #sushitrash #btsmemes #funny #ballads1
next page →